söndag 13 juni 2010

Barnbarn...

Japp...nu har barnbarnet kommit...den 11;e 02.07 på natten gjorde en liten Viggo entré! Och ni kommer inte att tro mig men han är världens sötaste =) Och det finns två storasystrar som är väldigt stolta över sin lillebror...
Kastade ihop en liten kasse i all hast för att stoppa Viggos nya byxor i...det HM hade att erbjuda var dessa gamla tråkiga svartvita presentpåsar....någon mer än jag som är trött på dom??
Annars ligger jag mest och flämtar på sofflocket med både bihåleinflammation och trolig början till lunginflammation...inte mycket som blir scrappat men jag är snart tillbaka vid pysselbordet :)

6 kommentarer:

  1. Grattis till barnbarnet. Vad härligt att systrarna fick en lillebror. Kassen var helt underbar med ett ursött papper. Passader verkligen. Pappersbilen var blev en annorlunda tag. Så sött alltihop. Trist att i dessa tider inte va frisk. Kram och krya på dig. Katarina

    SvaraRadera
  2. Grattis till barnbarnet! Jättefin kasse med gulligt papper. Läcker tag. Jag hoppas så att du blir frisk snart. Så att du kan njuta av sommaren och scrappa under regniga dagar.

    Ha en trevlig vecka!
    kramis Pernilla

    SvaraRadera
  3. Grattis till barnbarnet!! Tack för dina goa kommentarer. Det var jättekul att göra kavajkortet. Tänk att jag missat dina... Fast jag var inne och tjuvkikade nu och de var ju kanonfina :) Sitter och klurar på ett nytt för jag gillar inte när man ser magneterna så nu har jag ju lärt mig att trolla bort dem i kragen så nu ska jag testa en variant med själva kavajen.
    Kram kram
    L8
    PS Jag fick en egen fjärilstans igår *lycka* jag hade ju bara lånat en innan...

    SvaraRadera
  4. Gratulerar till nya barnbarnet:)Jättefin kasse. Perfekt till lilla Viggo. Hoppas du snart kryar på dig.
    Kram Tesa

    SvaraRadera
  5. Jag tror dig, alla barnbarn är det vackraste som finns! grattis vännen, skönt att väntans tid är över och så underbar liten present kasse för Viggos byxor.
    Hoppas du snart ska bli bra, det är inte kul att ha bihåla inflamation och lung inflamation är inte att leka med. Var rädd om dig min vän!
    Massor av kramar från Lene

    SvaraRadera
  6. Grattis till er! Låter jätte mysigt med ett barnbarn till. Vilken underbar påse du fick til med. Håller tummarna att du blir sanbbt frisk så du kan åka och träffa lilla Viggo. Krya på dig, kramis från Lisan

    SvaraRadera