torsdag 26 maj 2011

Vad blir det...?




Som ni kanske märker så duggar det inte tätt mellan inläggen på min blogg just nu...:) Har tagit lite av en time out...inte för att jag varken scrappar eller tittar in på era bloggar...för det gör jag fortfarande...men det sker i lite mindre format just nu...

Har två grattiskort på gång...till ett litet barn som ännu inte sett dagsljuset...så det är svårt att veta vad det blir...men då får man göra två kort...ett flick och ett pojk...och här kommer flickkortet...Nu använde jag den sista snutten på det underbara Sweet pea-pappret som jag haft i några år...tycker det är så sött =)


3 kommentarer:

  1. Det gör ingenting att inläggen inte duggar tätt, det går upp och ner och vi har så många måsten som vi inte kan ändra på så det är helt förståeligt. Vilket underbart grattis kort. Ha en bra dag. Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Super fint,
    Verkligen sött papper.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  3. Underbart kort du har gjort så vackert:)
    Du får alltid till det så himla bra:)
    Å jag håller helt med Katarina det gör inget att det inte duggar tätt med inläggen det går upp och ned för oss alla:) I bland så måste man ta en time out så är det bara:)

    Ha en underbar fredag och helg och ta väl hand om dig själv:)

    Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger vännen:)

    SvaraRadera