tisdag 27 december 2011

Julig grej...?







En sån här mackapär såg jag på nätet någonstans...vart har jag glömt :)...var en youtube-film iaf...vet inte vad man ska kalla den heller...mackapär? =) Hur som helst, man kunde hänga den på ett paket och skriva "till" och "från" på den...och sen när personen drar i pärlan så simsalabim har man en dekoration att hänga någonstans...t.ex i granen...tyckte den var så rolig så jag var ju bara tvungen att göra en idag innan jag for till jobbet....:) Den går bergis att göra o-julig oxå...Den var lite trixig att fota så bilderna blev väl lite si så där...men det går väl iaf att se på ett ungefär hur den ser ut å funkar =) God fortsättning!





1 kommentar:

  1. God fortsättning, hoppas julen har varit bra och att ni är nöjda. Jag är nöjd, julaftonen och födelsedagarna är över (systerdotter 13 dec, mamma 22 dec och syrran 25 dec. Vilken läcker och kul sak. Kommer du ihåg var du såg den, har du ngn länk till den. Kramar Katarina

    SvaraRadera