lördag 14 januari 2012

Liten kasse...














Den här lilla "kassen" hittade jag på nätet...inget skärande... man bara bigar och viker...inuti kassen blir som två fack...i det ena har jag stoppat ett dubbelvikt kort, och i det andra ett par små babysockar...fast man kan ju stoppa precis vad man vill där...ett presentkort eller vad som får plats...Tycker att de här kassarna var både söta och praktiska att ha...själva kassen blir ungefär 11cmx12cm...

Tjejen som hade tutorialen heter Nixe 07, tyvärr har jag inte adressen men den går säkert att googla fram på hennes namn :)






2 kommentarer:

  1. Men guuuu så sött. Är så klart en grej jag måste testa =)
    Har inget för mig just nu så varför inte nu??
    Ha en bra pyssellördag med alla nya papper du köpt.
    kram/Y

    SvaraRadera
  2. Wow!! dessa var kanonfina!! Du har verkligen hittat DIN grej. Du är Jätteduktigt!!

    SvaraRadera