söndag 9 maj 2010

Kort med stygn...





Idag var första gången som jag plockade fram symaskinen och sydde på ett kort...man har ju sett att många gör det och det blir ju sååå fint....så sagt och gjort...medan ena sonen lagade mammas DVD så gjorde jag detta lilla kort...misstänker att att jag kommer att sy på några kort framöver...man blir ju så lätt besatt när man provar något nytt =)
Tyvärr så har inte dagen bara varit solsken...halvnöjd iaf med mitt sydda kort...och H fick igång DVD;n....meeeeen min Epic six pajade och drog sin sista suck....bu huuu....MIN EPIC!!! Någon som vet ifall det finns någon Epic-verkstad i detta avlånga land??? :)

1 kommentar:

  1. Jättefint kort och jag tycker dina stygn blev fina. Jag har gjort en plånbok, som jag inte lagt upp på bloggen än, och på den sydde jag men jag blev inte riktigt nöjd med baksidan (insidan) men gör jag ett kort med sömmar så syns ju inte baksidan så det får jag testa nästa gång. Kram

    SvaraRadera