onsdag 5 maj 2010

Utmaning...

















Fick en förfrågan om jag inte kunde göra ett konfirmationskort...men det visade sig vara en utmaning för mig...:)...vad skriver man t.ex? 'Grattis'? 'Lycka till'? eller??? Så jag skrev ingenting mer än stämpeln 'konfirmation'...den som ska ge bort kortet vet säkert vad hon vill att det ska stå...
På det första kortet har jag gjort en ficka på den vänstra sidan, tänkte att där kan man sticka ner en slant till konfirmanden...ska man ge en annan present så behåller man tagen där och skriver några ord på den...
Mitt färgseende var inte det bästa igår när jag gjorde korten...har därför svårt att se hur resultatet egentligen blev...men ibland får man ju chansa lite i livet =)
Nu är det bara att hoppas att konfirmanden är en 'hon'....är inte hundra på det när jag tänker efter...så kan hända att jag är tillbaka på ruta A snart å får börja bläddra bland de papper som inte är rosa =)




1 kommentar:

  1. hej vännen.
    Underbara kort och visst är det svårt med text!
    Asken här över är såååå läcker, du är jätteduktig.
    Jag har gjort ett albumskort, blev så sugen när jag såg ditt, lägger ut det i eftermiddag om du vill titta.
    Ha en underbar skön helg!
    Kram lene

    SvaraRadera