torsdag 30 september 2010

Tusen tack!

Tack snälla Lene för awarden! Du är alltid så uppmuntrande i dina små rader hos mig och jag blir lika glad för varje besök :) Att sen dessutom få en award är väl så nära en guldbagge som en annan kommer =) Tyvärr är jag ju så sabla usel på allting som innebär att man ska skicka vidare...alla kedjemejl t.ex slutar alltid när de väl kommit till min mejlbox...jag är som sagt helt värdelös på sånt...Så tack igen Lene, men dina och alla er andras snälla ord i kommentarerna är tillräcklig belöning för mig...och jag kom ur min scrapparsvacka tack vare allas uppmuntrande ord.Tusen tack, ni är bäst!

2 kommentarer:

  1. Du får en award av mig med!

    kramis Pernilla

    SvaraRadera
  2. Varsegod min vän, du är så väl värd den. Jag tycker inte man behöver blogga om den, det viktigaste är att du vill ta emot den!
    Ha det gott vännen!
    Kram lene

    SvaraRadera