söndag 31 juli 2011

Bröllop!














Ja igår gick så bröllopet äntligen av stapeln :) Några av er ville se bilder, så här kommer några...


Överst bilden: Min vackra dotter och min kära svärson...brudtärnan och bestman...och mina tre ljuvliga små barnbarn, Lova, Nellie och Viggo...och som ni ser så hade vi underbar tur med vädret...inte en droppe regn på hela dagen!


Nästa bild: Frida och Jan Johansen...som sjöng i kyrkan (Jan Johansen alltså...inte Frida :) ) så att hela församlingen rös..."Se på Mig"


Tredje bilden: Skrotbilen som brudparet åkte iväg med =) Näääh...kan säga att det var en hel del män som fastnade vid bilen med beundrande blickar....jaa...en å annan kvinna oxå :)


Fjärde bilden: Den utsökt goda bröllopstårtan!






5 kommentarer:

  1. Hon är ju helt bedårande din dotter, brås säkerligen på sin mor:) Mysigt med bröllop.
    Tack för din goa kommentar om mitt majs-tampong-papper projekt fniss, man tager vad man haver:) Nu ska jag fortsätta kolla in vad jag har missat under min semester.
    Kram Tesa

    SvaraRadera
  2. Va vacker din dotter är och tårtan ser jättegod ut.

    SvaraRadera
  3. Din dotter är vacker som en prinsessa och du måste ha varit så himla stolt:)
    Bilderna som du delar med dig av är så himla underbara:) Är helt övertygad om att ni alla fick en mycket underbar, trevlig och minnesrik dag tillsammans:)

    Tusen tack för mycket trevlig ord om mina te askar du vet hur du ska göra en liten norska glad:)

    Önskar dig en underbar vecka och hoppas du kan få koppla av lite nu när bröllopet är klart:)

    Ha det bäst och massor med kramar från Lilla vännen Inger:)

    SvaraRadera
  4. Tack för din omtanke! Skönt att höra att du mår bättre efter din kur. Kan inte ha varit roligt att vara sjuk mitt uppe i alla förberedelser.
    Kram Tesa

    SvaraRadera
  5. vad vacker dotter och fina bilder på den mysiga speciella dagen

    SvaraRadera