lördag 2 juli 2011

Glasskort...























Såg såna här små glasskort någonstans på nätet (ska ta reda på adressen och återkomma med den)...och när jag hittade en glasspinne under köksmattan (litet barnbarns verk) så var det ju som ett tecken att sådana kort måste provgöras =) Mycket söta små kort att använda till lite mindre barn...eller hur? :) Och nyss när barnbarnen var på besök så tvingade jag dom att äta tre glassar till =) allt för att mormor ska få göra fler glasskort...elakt va´?! =)







4 kommentarer:

  1. Mums dom ser jätte goda ut..

    SvaraRadera
  2. Men så söta att både se på och kanske smaka... ;-)
    Det blir verkligen en trevlig hälsning.

    Fast jag tycker du är lite elak! Tvinga stackars barnen att äta glass så där... För dom lider ju säkert massor i den här värmen. ;-P

    SvaraRadera
  3. Underbara. De där har jag glömt bort, jag kanske ska göra några i sommar. Ha det bra. Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Vilken smart idé!
    Den här varianten måste jag testa. Supergulliga små kort.
    Tråkigt bara att man måste tvinga i sig eller någon annan glass för att få ihop materialet...
    Tack för tipset.

    SvaraRadera