söndag 15 april 2012

After eightfodral...









Ja som ni kanske märker...det är inte mycket action på bloggen...och definitivt inte mycket scrappande...:)

Jag är inne i en fas av total scrappar-torka...dottern ville ha ett sånt här nytt överdrag till en after eightask...

det tog mig en hel dag att få till den =) sen upptäckte vi dessutom att de har gjort om askarna...så dottern fick leta över hela byn för att hitta den "gamla" varianten med ask som man skjuter in....

Men även om jag är urdålig på scrapp just nu...och om än möjligt ännu sämre på att skriva kommentarer hos er andra...så är jag inne och tittar hos er allihopa på alla de fina sakerna som ni gör...Hoppas att ni har lite tålamod med mig :)



2 kommentarer:

  1. Åhhh så fin!!
    Ja storleken är mindre nu för tiden. Det stämmer som man säger: "Det var bättre förr"
    Så lustigt att just den dagen du skrev hos mig och frågade om bebis så kom hon, hihi (Olle tyckte det var orättvist) Vi var där och passade övriga barn då. Hälsade på i fredags då dom kom hem. Medans P hämtade dom så var Lilly hos mig och gjorde ett kort till mamma o pappa, jättefint =)
    kram

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att höra att även du har pysseltorka som brukar ju spruta ur dig hur mycket som helst annars;).
    Det har funkat bra för mig ett tag nu och jag får till ett kort då och då, jag får vara glad för det lilla. Ta det lugnt så kommer nog pyssellusten tillbaka. Du har skapat en underbart fin ask, superfin. Trist att de ändrat på utformandet. Ha en bra söndag och kommande vecka. Kramar Katarina

    SvaraRadera