söndag 1 april 2012

Docka...








Hittade detta mönster hos Veronica...en virkad docka med mamelucker, underklänning, förkläde och sjalett...jag tycker inte att jag fick till ansiktet...men den var iaf rolig att göra...och jag gillar ju att prova nya mönster...

Tyvärr spelar min digitalkamera ett spratt idag och bara hänger sig...men det är ju trots allt 1;a april...så vad kunde man vänta sig =) fick fota med mobilen och föra över...där av att bilderna kanske är lite diffusa...men man ser väl iaf dockan i stora drag...Dockan är ca 19 cm i strumplästen...




1 kommentar:

  1. Vilken underbart fin docka du gjort. Jag tycker du lyckats bra med ansiktet, det enda är att hon kunnat haft en glad mun men det kanske är svårt att få till. Här snöar det idag så jag håller mig inne och pysslar istället. Ha en riktigt skön och Glad Påsk. Kram kram

    SvaraRadera