onsdag 6 april 2011

Plånbokskort...




En beställning på ett 50-årskort med orden "det går bra med ett vanligt kort"...här görs inga "vanliga" kort...:)...blev iaf en variant av ett plånbokskort...tagen till höger är för personlig hälsning och den till vänster ska användas för att fästa ett presentkort på...mottagaren är tydligen ingen rosa blingbling-person så man fick ju hejda sig lite i dekorationerna...:) återstår att se om beställaren blir nöjd...
Sen vill jag passa på att tacka alla för de awards som ni har varit så snälla att ge mig! Tusen tusen tack! Och be om ursäkt för att jag är så usel på att göra "vad man ska" när man får en...men TRO MIG...jag blir så oerhört glad över dem så ni kan inte ana...och får ta reda på hur jag ska göra om jag får någon mer i framtiden...bättring kommer =)

7 kommentarer:

  1. Åh så otroligt fint! Ja, livet är ju inte på topp hela tiden så ta hand om dig och gör det som du mår bäst av. Här skiner solen så grant....härligt!
    Krya på dig!
    Kram igen från lilla mig:)
    //Tesa

    SvaraRadera
  2. Lika fint som vanligt.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  3. Det här kortet är underbart. Superfint.

    Jag fick awarder i höstas vid tiden när jag opererades och jag har ännu inte lagt ut dem på bloggen, har så dåligt samvete, där kan man prata om usel på att göra "det man ska".

    Har fått några igen och ska bli lite bättre att tacka och skicka vidare dem.
    Var rädd om dig. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  4. Hej min vän!
    Så underbart plånbokskort!
    Ja du vännen, det är inte bara du som känner dig "usel" på att göra det man ska med awarder.
    Ha en bra dag!
    Kram lene

    SvaraRadera
  5. Vad fina grejer du gör! Blir helt imponerad! :)

    SvaraRadera
  6. Här fanns mycket vackert att inspireras av! Har tittat runt en stund och njutit. Plånbokskortet här gillar jag mycket - så glad mottagaren kommer att bli!
    Roligt att jag hittat till din blogg - kommer gärna åter!

    SvaraRadera
  7. Jättefint plånbokskort du har gjort. Som vanligt i mina favis färger. Ville önska trevlig helg. Kramis från Lisan

    SvaraRadera