lördag 16 april 2011

Syskrin...



Ibland ångrar man att man surfat runt på nätet och fått se något...:)...här om kvällen såg jag en bild på ett sånt här gammaldags syskrin...även kallade "canteleverbox"....måste provas tänkte Annicka som vanligt....och trettio cardstock senare...(ungefär hälften felmåttade, felbigage eller felskurna...) är syskrinet iaf färdigt =)...ta-daaa! Inte så lätt alltid när man varken har mallar eller beskrivning och är lite lätt övertrött men envisas med att sitta vid pysselbordet ändå...tur att man alltid kan använda de felskurna cardstocken till annat =)

7 kommentarer:

  1. Super snygg,
    det ser väldigt svår ut att göra.
    Du är verkligen jätte duktig.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Vilket arbete du lagt ner, den blev underbar. Kram!

    SvaraRadera
  3. MEN HURU VAD SKA JAG SÄGA NU DÅ OMG OMG WOW WOW WOW DU ÄR JO BARA HELT FANTASTISKT DU ÄR MAKALÖS PÅ ATT SKAPA MIN VÄN:)
    Vilket arbete och så himla snyggt DU ÄR SÅ HIMLA DUKTIG DU ÄR HELT OTROLIG:)

    Ja tyvärr har det varit tät, snorigt och riktigt förkyld här dom sista dagarna!!!
    Tror att det börja vända för det känns bättre i dag hipp hipp hurra:)
    Det värsta har varit huvudvärken men den verkar ha försvunnit nu får bara hoppas det håll tummarna för mig!!!
    Min kära svärson fyller år på fredag så jag försöker att hitta på något och göra något till honom! Har påbörjat och hoppas att bli klar i dag:)
    Å du min vän jag blir lika GLAD varje gång du har varit hos mig och lämnat spår efter dig TACK SNÄLLA:) Det uppskattas MYCKET:)
    Hoppas att du får en riktig trevlig söndag och vecka som kommer:)
    Ha det bäst och massor med kramar från din Lilla vän Inger:)

    SvaraRadera
  4. Jä... så snygg, en sån skulle jag vilja göra till min kompis som är galen i syskrin!
    Ha en skön söndag min vän!
    Kram lene

    SvaraRadera
  5. Den blev kanonfin. Har också sett den tidigare och varit lite sugen. Men jag väntar med det ett tag till:)
    Tack snälla för alla rara ord.
    Ha en glad påsk vännen!
    Kram Tesa

    SvaraRadera
  6. Annethe Andersson10 maj 2011 kl. 07:35

    Hejsan

    Kanonfint syskrin!! Finns det någon beskrivning man kan få ta del av?

    V.H Annethe

    SvaraRadera
  7. Ja, kan du inte lägga upp dina mått/mall.

    kram

    SvaraRadera