tisdag 5 januari 2010

Voíla!!!









Tack vare snälla snälla Tesa som kom med goda råd så kom jag vidare med hattask nr 2! Fick hacka fram bilen från permafrosten å ta en tur till Panduro för att köpa ett till papper av det turkosrutiga, så att jag kunde göra den lilla bården på själva bottendelen...efter lite rotande bland alla spillpapper så fick jag även ihop till bården längst ner...Precis den lilla piffingen som gjorde det lilla extra så att burken blev klar...Tack Tesa =) Nu kan jag ge mig på nästa burk...tror det blir en hög rund burk som nr 3...

3 kommentarer:

  1. Skönt att det lossnade....den blev jättefin. Och alla dessa fönsteraskar var ju urfina. Måste nog kolla in det ordentligt och kanske testa :)
    Tack för dina ord om berlockerna..använder dom som halsband än så länge, men när jag tröttnat kan dom mycket väl komma till användning ngn annanstans.

    Kram Tesa

    SvaraRadera
  2. Ooh kära värld vad du har bloggat!!
    Jag bara sitter och dregglar!
    Super fina saker du har gjort, och dessa underbara fönsteraskar, sååå underbara!!!
    Nu ska jag ta och ta en ordentlig runda i din blogg!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Men jösses va du är kreativ och hinner med mycket. Jag märker att jag inte hunnit med att blogga runt nu på några dagar. Så mycket fint du har gjort. Är riktgit avis på dig. Det är bra toppen fint. Hoppas att du hade en trevlit treton afton. Kramis från ett snöigt skåne och Lisan

    SvaraRadera